Off Road Aksesuarları Sitesi Hakkında Açıklama

Değerli Okurlarım; Offroadaksesuar.Blogspot.com web sitesi açılalı bir kaç gün olmasına rağmen, spam içerik şikayetleri nedeniyle Google tarafından incelenmeye alınmıştır. Bu yazımda bu şikayetlerle ilgili ufak bir açıklama yapacağım.

Öncelikle şunu demek istiyorum ki bu sitenin tek amacı off road severlere, off road sevdalılarına ve bu spora yeni heves edenlere; off road aksesuarları'nı tanıtmakdır. Kendim ilk off road yapmaya başladığımda, bu parçaların ne işe yaradığını anlatan bir web sitesi yoktu önümde. Doğal olarak o hevesle önüme hangi parça geldiyse aldım taktım aracıma, bu parçalarınbir çoğu şuan kullanılmamakta. Bunun nedeni ise, önümde okuyacağım ve bu aksesuarların ne işe yaracağını öğrenebileceğim bir kaynak yoktu. Bilinçsiz ve kalitesiz malzemelerden dolayı oldukça kazık yedim. Kendim gibi ilk hevesle bu işe başlayıp, önleriden bir kaynak olmadığı için paralarını boşa harcayan birçok adam tanıyorum. Yaptığım bu tespit doğrultusunda Offroadaksesuar.Blogspot.com adresinde yazmaya karar verdim.

Bu sitede off road araçlarını modifiye ederken dikkat edeceğiniz hususlar, off road modifiyesine nereden ve nasıl başlayacağınız gibi konular ve mevcut tüm aksesuarların tek tek tanıtımı olacaktır. Google'ye şikayet edenlerin kim olduğunu bilmiyorum ama birileri bu blogun açılmasından rahatsız olmuşlar ki; 3 günlük ve hiç bir maddi beklentisi olmadan insanlara bilgi vermek amaçlı açılan bir siteyi "spam" içerik diye şikayet etmişler. Yalnız bu şikayet eden kişilerin bilmedikleri tek şey var, o da Google'nin doğru bilginin yanında olan bir sistem olduğu gerçeğidir.

Aslında blogum tam tersi, özgün içerik ve kendi alanında Türkiye'de daha önce hiç yazılmamış konularda bilgi vermek amaçlı açılmış bir sitedir. Ben off road aksesuarları ve araçların modifiyesinde kullanılacak parçaların özellikleri hakkında yazılar yazmaya devam ediceğim. Merak edenlere duyurulur...

Saygılar...!




0 yorum:

Yorum Gönder